http://soldzerjsil.dp.gov.ua/
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Дзержинівська сіл/рада >>
Центр надання адміністративних послуг
Версія для друку Написати листа

Центр надання адміністративних послуг               

                                              виконкому Іверської сільської ради                                                                           

с. Іверське, вул. Кооперативна 26а Солонянського району, Дніпропетровської області.

телефон для довідок: 05669-93417- 098-844-8224

Електронна пошта: dzerzinovka@meta.ua

Адміністратор ЦНАП: Демидов Владислав Віталійович

Адміністратор ЦНАП: Мозгова Світлана Миколаївна

Адміністратор ЦНАП: Чепа Віктор Євгенійович

 

 

                                                                                                 Додаток №1

                                                                                                 до рішення виконкому №3

                                                                                                 від 20.04.2016

 

Графік роботи

ЦНАП виконкому Іверської с/р.

 

Понеділок-Середа:   з 8:00 - 17:00

Пятниця:                                  з 8:00 -  16:00

 

 

 

 

 

 

 

 

    Додаток №1

                                                                                                 до рішення №6 позачергової сесії

                                                                                                 Дзержинівської с/р VII скликання

                                                                                                 19.04.2016

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг
Іверської сільської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. Загальні положення

1. Центр надання адміністративних послуг Іверської сільської ради – є відділом Іверської сільської ради, в якому надаються адміністративні послуги суб'єктам звернень через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.1. Повне найменування: Центр Надання Адміністративних Послуг Іверської Сільської Ради.

Скорочене найменування: ЦНАП Іверської сільської ради.

2. ЦНАП підконтрольний і підзвітний сільському голові Іверської сільської ради.

3. У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про адміністративні послуги", "Про звернення громадян", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Іверської сільської ради, розпорядженнями сільського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

4. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначаються Іверської сільською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

II. Мета і завдання ЦНАП

2.1. Діяльність ЦНАП здійснюється за принципами:

2.1.1. прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;

2.1.2.   орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;

2.1.3. інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;

2.1.4. зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;

2.1.5.   організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг;

2.2. Метою роботи ЦНАП є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

2.3. Основними завданнями ЦНАП є:

2.3.1    організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2.3.2 спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

2.3.3    забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 

IІІ. Повноваження ЦНАП

3.1. У межах своєї компетенції ЦНАП:

3.1.1   надає суб'єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг;

3.1.2. приймає від суб'єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;

3.1.3.   видає суб'єктам звернень результат надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), оформлені суб'єктами надання адміністративних послуг;

3.1.4.   забезпечує взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг у визначені строки;

3.1.5. здійснює організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками адміністративних органів спільного обстеження об'єкта;

3.1.6.   здійснює облік виданих адміністративних актів;

3.1.7. інформує керівництво сільської ради про порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг;

3.1.8.   готує пропозиції суб'єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення процедур надання послуг;

3.1.9.   забезпечує  облік звернень суб'єктів звернень, адресованих сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами виконкому;

3.1.10.  опрацьовує звернення суб'єктів звернень та надає їх для розгляду сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами виконкому, відповідно до розподілу обов'язків;

3.1.11. за дорученням сільського голови, його заступника направляє звернення на розгляд виконавчих органів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ, відповідно до їх компетенції, про що інформує заявників;

3.1.12.   отримує у встановленому порядку від виконавчих органів матеріали, інформацію, необхідні для виконання завдань, покладених на ЦНАП;

3.1.13. інформує суб'єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення;

3.1.14. забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ у ЦНАП та готує справи для передачі до архівного відділу;

3.1.17.  вивчає досвід роботи у сфері надання адміністративних послуг інших міст України;

3.1.18.  вносить пропозиції сільському голові, заступнику сільського голови, керуючому справами виконкому щодо вдосконалення роботи ЦНАП;

3.1.19. в межах своєї компетенції проводить розробку нормативно-правих актів (рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови).

3.2. ЦНАП має право:

3.2.1. отримувати від суб'єктів надання послуг інформацію, пов'язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю;

3.2.2. відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб'єктом звернення документів не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі отримання документів поштою - шляхом письмового повідомлення суб'єкта звернення);

3.2.3   інформувати керівників суб'єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

 

ІV. Структура та організаційне забезпечення ЦНАП

4.1. Організаційне забезпечення ЦНАП здійснює його керівник - керівник Центру надання адміністративних послуг Іверської сільської ради.

4.2. Керівник ЦНАП:

4.2.1. здійснює загальне керівництво роботою ЦНАП, забезпечує організацію та взаємодію адміністраторів ЦНАП з суб'єктами звернень та суб'єктами надання адміністративних послуг;

4.2.2. здійснює моніторинг діяльності ЦНАП, проводить аналіз кількості звернень від суб'єктів звернень, вхідних та вихідних документів;

4.2.3. забезпечує контроль за дотриманням процесів та процедур адміністративних послуг, термінів прийняття рішень по кожній конкретній адміністративній послузі;

4.2.4. забезпечує співпрацю ЦНАП із уповноваженими органами з питань надання адміністративних послуг;

4.2.5. розглядає скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів ЦНАП;

4.2.6. вносить пропозиції керівникам виконавчих органів сільської ради щодо удосконалення та спрощення процедур і процесів надання адміністративних послуг;

4.2.7. вносить пропозиції керівництву сільської ради з питань підбору кадрів, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності адміністраторів ЦНАП, проведення навчань із працівниками;

4.2.8. вносить пропозиції сільському голові щодо структури ЦНАП, технічного оснащення, матеріально-технічного обслуговування діяльності ЦНАП;

4.2.9. забезпечує виконання інших завдань та доручень керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання адміністративних послуг ЦНАП та функціонування ЦНАП;

4.2.10. через веб-сайт Іверської сільської ради забезпечує оприлюднення та вільний доступ до необхідних суб'єктам звернень відомостей щодо юридичного оформлення умов реалізації їх прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (порядок надання документів, перелік документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, бланки формулярів, терміни видачі документів та надання адміністративних послуг, підстави для призупинення дії або анулювання документів, розміру плати за їх видачу (у разі встановлення) тощо;

4.2.11. здійснює функції адміністратора;

4.2.12. виконує завдання, передбачені чинним законодавством, завдання та доручення керівництва сільської ради з питань забезпечення організації надання якісних адміністративних послуг через ЦНАП.

4.2.13. бере участь у засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах, що проводяться виконавчим комітетом Іверської сільської ради;

4.2.14. організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції ЦНАП.

4.3. Начальник відділу ЦНАП повинен мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 5 років.

4.4. Начальник ЦНАП приймається і звільняється з посади сільським головою в порядку передбаченому чинним законодавством України.

4.5. На час відсутності начальника ЦНАП виконання його обов'язків покладається на одного з адміністраторів.

4.6. Посадові інструкції затверджуються сільським головою та погоджуються начальником центру.

4.8. У ЦНАП здійснюється прийняття звітів, скарг, розгляд яких віднесено до повноважень виконавчих органів Іверської сільської ради.

4.9. У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

4.10. Штатний розпис та кошторис на утримання ЦНАП затверджує сільський голова.

4.11. Організація роботи ЦНАП здійснюється відповідно до Регламенту ЦНАП, що затверджується рішенням сесії сільської ради.

4.12. Діловодство ЦНАП ведеться згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства України.

4.13. Сільська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників ЦНАП, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки.

V. Матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП

5.1.  ЦНАП фінансується за рахунок коштів сільського бюджету та інших коштів переданих згідно з чинним законодавством.

5.2 Ведення бухгалтерського обліку здійснюється централізованою бухгалтерією Іверської сільської ради.

5.3    Майно ЦНАП використовується на правах оперативного управління та у відповідності до чинного законодавства.

VI. Заключні положення

6.1. Припинення діяльності ЦНАП здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

 

 

Адміністратор  ЦНАП виконкому Іверської с/р                            В.В. Демидов

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Додаток №1

                                                                                                 до рішення №6 позачергової сесії

                                                                                                 Дзержинівської с/р VII скликання

                                                                                                 19.04.2016

РЕГЛАМЕНТ

центру надання адміністративних послуг

при Іверській сільській раді

Солонянського району Дніпропетровської області

 

І. Загальна частина

1. Регламент центру надання адміністративних послуг (далі – Регламент) визначає порядок діяльності центру надання адміністративних послуг Іверської сільської ради Солонянського району Дніпропетровської області (далі – Центр), зокрема, порядок дій начальника, державного адміністратора, адміністратора (адміністраторів) Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг у ході надання адміністративних послуг.

2. Регламент є нормативним актом, розробленим на основі чинного законодавства України з врахуванням Регламенту суб’єктів надання адміністративних послуг, який визначає засади діяльності та взаємодії адміністративних органів, які надають адміністративні послуги на території Іверської сільської ради Солонянського району Дніпропетровської області, організації документообігу та порядку здійснення моніторингу за належністю надання адміністративних послуг за принципом організаційної єдності.

3. Затвердження та внесення змін до Регламенту здійснюється розпорядженням сільського голови Іверської сільської ради.

4. Центр та суб’єкти надання адміністративних послуг у своїй діяльності керуються Конституцією України та законами України зокрема: Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги»; іншими нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг.

5. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».

6. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється відповідно до принципів:

1) верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

2) стабільності;

3) рівності перед законом;

4) відкритості та прозорості;

5) доступності інформації про надання адміністративних послуг;

6) оперативності та своєчасності;

7) захищеності персональних даних;

8) раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

9) неупередженості й справедливості суб’єктів надання адміністративних послуг та працівників Центру;

10) доступності та зручності організації надання послуг для суб’єктів звернень;

11) «орієнтації на замовника» – формування ефективної системи взаємодії координаторів Центру із замовниками та забезпечення функціонування постійно діючої системи інформаційного забезпечення мешканців;

12) «найменшої дії» – максимальне спрощення організації та технології надання адміністративних послуг (мінімально можливі втрати трудових, матеріальних, часових тощо ресурсів);

13) «делегування повноважень» – забезпечення гнучкості в наданні адміністративних послуг з урахуванням специфічних особливостей і потреб замовників;

14) принцип «зворотного зв’язку» - можливість отримання замовником інформації через мережу Інтернет про стан виконання адміністративної послуги.

 

Наведені терміни  вживаються  у  Регламенті  в  таких значеннях:

 Центр надання адміністративних послуг – це структурний підрозділ виконавчого комітету Іверської сільської ради,  в якому надаються адміністративні послуги через адміністраторів центру адміністративних послуг, державних адміністраторів центру дозвільно-погоджувальних процедур, шляхом взаємодії їх із суб’єктами надання адміністративних послуг у рамках роботи Центру за принципом “єдиного вікна”.

Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.

Адміністратор  посадова особа центру надання адміністративних послуг, яка організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Суб’єкт звернення  фізична або юридична особа, яка звертається для отримання адміністративних послуг до адміністратора центру адміністративних послуг у рамках роботи Центру.

Суб’єкти надання адміністративної послуги – виконавчі органи сільської ради, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

 

ІІ. Розміщення інформації

 

7. У приміщенні Центру на інформаційних стендах розміщується інформація, затверджена головою Іверської сільської ради, про:

1) графік роботи Центру (дні роботи та прийомні години);

2) перелік адміністративних послуг, які надаються  через Центр;

3) інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр;

4) бланки заяв для звернення за адміністративними послугами та зразки їх заповнення;

5) адресу, поштовий індекс Центру;

6) номери довідкових телефонів Центру;

7) адресу веб-сайту Центру, факс, електронну пошту Центру;

8) банківські реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

9) відомості про супутні послуги, які надаються у приміщенні Центру;

10) порядок оскарження результатів надання адміністративних послуг, отриманих через Центр, а також рішень, дій та бездіяльності працівників Центру;

11)прізвище, ім’я, по батькові начальника Центру, номер його телефону, адресу електронної пошти;

12)строків надання адміністративних послуг;

13) Положення про Центр;

14) Регламент Центру та ін.

8.Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, повинен розміщуватись у доступному та зручному для суб’єктів звернень місці. Адміністративні послуги у переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернень, або за сферами правовідносин (законодавства), або за суб’єктами надання адміністративних послуг.

9. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах–накопичувачах або стелажах у вільному доступі в зоні очікування або видаються працівниками Центру суб’єкту звернення.

10. На сайті Іверської сільської ради  розміщується інформація про роботу Центру та інформація, зазначена у цьому розділі Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру.

11.Інформація, яка розміщується у приміщенні Центру та на інформаційних ресурсах Центру, повинна бути актуальною й повною. Інформація, подана на веб-сайті Центру або відповідній веб-сторінці, має бути зручною для пошуку та копіювання. Начальник Центру визначає працівника, відповідального за оновлення інформації на інформаційних ресурсах Центру.

12. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної у цьому розділі Регламенту, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля, за можливості здійснюється розміщення інформаційних терміналів з голосовою та відеоінформацією, а також інформування іншими способами, які є зручними для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

13. Суб’єктам звернення, які звернулися за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку) забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг Центру у спосіб аналогічний до способу звернення. 

 

ІІІ. Інформаційна і технологічна

картки адміністративних послуг

 

14. Інформаційні та технологічні картки розробляються та затверджуються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та «Вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», що затверджуються Кабінетом Міністрів України, а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг.

15. Голова Іверської сільської ради погоджує інформаційні та технологічні картки затвердженні суб’єктами надання адміністративних послуг.

16. Зміни до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг вносяться суб’єктами надання адміністративних послуг за погодженням з начальником Центру.

17. Начальник Центру інформує суб’єкта надання адміністративної послуги щодо необхідності внесення змін до затверджених технологічних карток.

18. У разі внесення змін до законодавства щодо надання певної адміністративної послуги, суб’єкт надання відповідної адміністративної послуги своєчасно інформує про це начальника Центру, готує відповідні зміни до інформаційних та технологічних карток згідно з вимогами законодавства та цього Регламенту.

 

IV. Керування чергою у Центрі

 

19. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у Центрі вживаються заходи для запобігання чергам, а у разі їх виникнення – для керування чергою.

20. У Центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернень на прийом до адміністратора на певну визначену дату (день) та час.  Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до працівника Центру на рецепції або шляхом надсилання листа на електронну адресу Центру.  Прийом суб’єктів звернень, які зареєструвались за допомогою попереднього запису, здійснюється у визначені начальником Центру години. У разі запізнення суб’єкта звернення на прийом за попереднім записом більш ніж на 5 хвилин попередній запис анулюється. У цьому випадку суб’єкт звернення може подати документи в загальному порядку або записатися на певну дату та час повторно.

21. Центр може використовувати інші інструменти керування чергою, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернень.

 

V. Прийняття заяви та інших документів у Центрі

 

22. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів (результату надання адміністративної послуги, далі також - вихідний пакет документів) здійснюється виключно у Центрі.

23. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі особисто, в тому числі через уповноваженого представника, надіслати вхідний пакет документів поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або, у передбачених законом випадках, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

24. Якщо вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, до нього додаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його повноваження (довіреність або інший документ, що посвідчує відносини представництва).

25. Адміністратор перевіряє відповідність поданого пакету документів інформаційній картці адміністративної послуги, за потреби – надає допомогу суб’єкту звернення у заповненні бланку заяви. У випадку, якщо суб’єкт звернення допустив неточності або помилки при заповненні бланку заяви, адміністратор повідомляє заявника про відповідні недоліки та, за потреби, надає необхідну допомогу у їх виправленні. Всі виправлення під час прийняття вхідного пакету документів підтверджуються підписом суб’єкта звернення.

26. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

27. Адміністратор складає опис вхідного пакету документів, у якому зазначається інформація про перелік документів, поданих суб’єктом звернення. Опис складається у двох примірниках.

28. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакету документів за підписом та печаткою (штампом) відповідного адміністратора із відміткою про дату і час його складання, реєстраційний номер заяви і перелік документів, що додаються до неї. Другий примірник опису вхідного пакету документів зберігається в матеріалах справи, в разі застосування у Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

29. Адміністратор під час отримання вхідного пакету документів зобов’язаний з’ясувати бажані для суб’єкта звернення способи його повідомлення про результат надання адміністративної послуги (телефоном, засобами поштового зв’язку, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку, що передбачені законодавством); а також бажаний спосіб передачі суб’єктові звернення результату надання адміністративної послуги (особисто чи засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що також зазначається в описі вхідного пакету документів у паперовій формі, в разі застосування в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

30. Адміністратор здійснює реєстрацію вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації у паперовій формі,  в разі застосування в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакету документів.

31. Якщо вхідний пакет документів було отримано засобами поштового зв’язку, адміністратор не пізніше наступного дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакету документів  електронною поштою (його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку (за можливості). 

32. Якщо під час прийняття вхідного пакету документів адміністратор виявив факт відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги (передбаченого законом та відповідною інформаційною карткою адміністративної послуги) або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор за вибором суб’єкта звернення або реєструє вхідний пакет документів з недоліками, або повертає документи суб’єктові звернення без реєстрації для усунення недоліків.

33. При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та  попереджається про ймовірність негативного рішення у разі їх не усунення. Якщо суб’єкт звернення надсилає вхідний пакет документів засобами поштового зв’язку, він інформується про виявлені недоліки у відповідному повідомленні – описі вхідного пакету документів, а за можливості також негайно повідомляється телефоном.

34. Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через Центр із фіксацією цих дій в матеріалах справи та журналі реєстрації. При цьому суб’єктові звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів (на заміну). Внесення додаткових документів або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (уповноваженого представника).

35. У разі не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.

36. Після реєстрації вхідного пакету документів адміністратор формує справу у паперовій формі, в разі застосування у Центрі електронного документообігу – в електронній формі, за потреби (і за можливості) здійснює її копіювання.

37. Інформацію про вчинені дії адміністратор вносить до листа-проходження справи у паперовій та електронній формі. Лист-проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративних послуг та залучених суб’єктів.

 

VІ. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 

38. Після вчинення дій, передбачених розділом V цього Регламенту, адміністратор не пізніше наступного робочого дня після отримання вхідного пакету документів зобов’язаний направити (передати) вхідний пакет документів суб’єкту надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить прийняття рішення у справі (надалі – виконавець), про що робиться відмітка у листі-проходженні справи із зазначенням часу, дати та суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її направлено, та проставленням печатки адміністратора, що передав відповідні документи. Відомості про передання вхідного пакету документів вносяться адміністратором до листа-проходження справи у паперовій формі.

39. Передача справ у паперовій формі від Центру виконавцям здійснюється у порядку, визначеному начальником Центру за погодженням з головою сільської ради але не менше ніж один раз протягом робочого дня шляхом доставляння  працівником Центру до суб’єкта надання адміністративної послуги або в інший спосіб.

40. У разі, якщо адміністративна послуга потребує декількох дій (етапів) для її вирішення та дозволяє (передбачає) паралельне опрацювання справи двома і більше суб’єктами надання адміністративних послуг, адміністратор забезпечує проходження цих дій (етапів) у встановленому порядку відповідно до технологічної картки адміністративної послуги без участі суб’єкта звернення – шляхом міжвідомчої взаємодії (в тому числі, за можливості, із застосуванням електронного документообігу). Для цього матеріали справи чи їх копії у паперовій формі,   одночасно передаються або надсилаються усім залученим виконавцям. Зведення матеріалів справи здійснюється виконавцем, що ухвалює (або готує) кінцеве рішення у справі.

41. Отримавши справу, виконавець зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, а також прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа-проходження справи у паперовій формі.

42. Суб’єкт надання адміністративної послуги, за потреби, отримує документи або інформацію, що перебувають у володінні державних органів, органів влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління. Таке отримання здійснюється за умови наявності в матеріалах справи згоди (дозволу) суб’єкта звернення на збирання, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

43. Виконавець зобов’язаний розглянути справу та прийняти по ній рішення у строки, визначені законом та зафіксовані у технологічній картці адміністративної послуги.

44. Контроль за дотриманням виконавцем (виконавцями) терміну розгляду справи та прийняття рішень здійснюється адміністраторами, відповідно до розподілу обов’язків за рішенням начальника Центру.

45. Виконавець зобов’язаний своєчасно інформувати начальника Центру про перешкоди у дотриманні термінів розгляду справ та прийняття рішень, а також інші проблеми, що виникають при розгляді справи. Виконавець зобов’язаний надавати інформацію на усний або письмовий запит (в т.ч.  електронною поштою) адміністратора щодо ходу розгляду справи. У разі виявлення факту (фактів) порушення щодо розгляду справи (вимог щодо термінів надання адміністративної послуги тощо) адміністратор зобов’язаний невідкладно інформувати про це начальника Центру.

46. У разі, якщо в ході вирішення справи виявлено підстави для прийняття негативного (повністю або частково відмовного) для суб’єкта звернення рішення, виконавець повинен врахувати, чи може отримання від суб’єкта звернення додаткових пояснень, інформації, документів позитивно вплинути на зміст цього рішення, та відповідно – забезпечити право суб’єкта звернення на участь у процесі розгляду справи та прийняття рішення. Будь-яке додаткове витребування та отримання пояснень, інформації, документів від суб’єкта звернення здійснюється лише через Центр.

 

VІI. Передача вихідного пакета документів

суб’єкту звернення

 

47. Виконавець зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, сформувати вихідний пакет документів та направити його до Центру, про що зазначається у листі-проходженні справи.

48. Адміністратор у день надходження результату надання адміністративної послуги здійснює реєстрацію вихідного пакету документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа-проходження справи, а також до відповідного реєстру у паперовій формі,  в разі застосування у Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

49. Адміністратор невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання результату надання адміністративної послуги повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єкта звернення у вказаний суб’єктом звернення спосіб (телефоном, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

50. Результат надання адміністративної послуги передається суб’єктові звернення особисто (в тому числі його представнику) - при пред’явленні документа, який посвідчує особу та документа, який підтверджує повноваження представника або, у випадках передбачених законодавством, передається в інший зручний для суб’єкта звернення спосіб: засобами поштового зв’язку – рекомендованим листом із повідомленням про вручення або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

51. У разі коли суб’єкт звернення не зазначив зручного для себе способу отримання результату надання адміністративної послуги або його неотримання у Центрі протягом двох місяців – результат надання адміністративної послуги надсилається суб’єкту звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та відсутності іншої контактної інформації – результат надання адміністративної послуги зберігається протягом тримісячного терміну у Центрі, а потім передається на архівне зберігання.

52. У разі, якщо адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор реєструє інформацію про результат вирішення справи у журналі в паперовій формі, негайно формує вихідний пакет документів у справі та передає його суб’єктові звернення.

53. Факт отримання пакету документів - результату надання адміністративної послуги підтверджується підписом суб’єкта звернення (при особистому отриманні) або отримання повідомлення про вручення (у випадку направлення поштою). Інформація про дату отримання результату надання адміністративної послуги  суб’єктом звернення фіксується у Центрі на паперових носіях.

54.Відповідальність за своєчасне та належне надання адміністративної послуги несе виконавець, та в межах своїх повноважень – адміністратори і начальник  Центру.

55.У Центрі зберігається інформація про кожну надану адміністративну послугу  (справу) у паперовій (ксерокопія), в разі застосування у Центрі електронного документообігу – в електронній формі: заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені начальником за погодженням з сільським головою Іверської сільської ради. Всі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

VІIІ. Оскарження результатів надання адміністративних послуг

 

56. Суб’єкт звернення має право подати скаргу на отриманий через Центр результат надання адміністративної послуги до суб’єкта надання адміністративної послуги або до вищого органу відносно того органу, що вирішив справу (у разі якщо такий вищий орган існує).

57.Скаргу на результат надання адміністративної послуги може бути подано протягом тридцяти днів з моменту доведення результату надання адміністративної послуги до відома суб’єкта звернення.

58. Скарга, яка подається до Центру, підлягає реєстрації у порядку, встановленому розділом V цього Регламенту. Не пізніше наступного дня з моменту реєстрації скарга разом із матеріалами, що додаються до неї, передається (надсилається) суб’єкту розгляду скарги.

59. Суб’єкт розгляду скарги зобов’язаний розглянути й вирішити скаргу відповідно до вимог чинного законодавства України та забезпечити передання рішення у Центрі для доведення до відома скаржника.

60. У разі, якщо суб’єкт звернення подає скаргу на результат надання адміністративної послуги, отриманий через Центр, безпосередньо до суб’єкта розгляду скарги, такий орган зобов’язаний надіслати копію скарги до Центру протягом п’яти робочих днів з дня її отримання, а також проінформувати начальника Центру про результати розгляду скарги протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення за скаргою.

 

ІХ. Оскарження дій або бездіяльності адміністраторів та інших працівників Центру

 

61. У Центрі здійснюється обов’язкове ведення книги відгуків та пропозицій у паперовій формі, доступ до якої надається кожному суб’єкту звернення.

62. Будь-яка особа має право подати скаргу на дії або бездіяльність адміністраторів (працівників) Центру, якщо вважає, що ними порушено її права, свободи чи законні інтереси.

63. Суб’єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів та інших працівників Центру є начальник Центру. Суб’єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність начальника Центру є сільський голова Іверської сільської ради.

64. Начальник Центру розглядає скаргу невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з моменту її реєстрації. У разі, якщо скарга потребує додаткового дослідження матеріалів справи чи вчинення інших дій, необхідних для об’єктивного розгляду скарги, начальник Центру має право подовжити термін розгляду скарги, але не більш ніж до тридцяти днів з моменту реєстрації скарги, про що повідомляє суб’єкта звернення письмово або в інший обраний суб’єктом звернення спосіб.

65. Начальник Центру вчиняє всі необхідні дії для прийняття об’єктивного рішення за скаргою, в межах своїх повноважень вирішує питання про дисциплінарну відповідальність працівників Центру.

 

Х. Графік роботи Центру надання адміністративних послуг

 

          Начальник та адміністратори Центру працюють за гнучким графіком. Графіки роботи керівника та адміністраторів Центру складаються відповідно до вимог чинного трудового законодавства, затверджуються сільським головою Іверської сільської ради за погодженням з профспілковим комітетом.

 

 

 

Адміністратор ЦНАП виконкому Іверської с/р                                          В.В. Демидов

 

 

 

 


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор